Klienci wybierają najlepszy sklep internetowy – nowa odsłona Rankingu Zaufanych Opinii Ceneo.pl
Już za niespełna miesiąc serwis zakupowy Ceneo.pl opublikuje swój doroczny, oczekiwany przez całą branżę, ranking najlepszych sklepów internetowych Zaufane Opinie 2016. W tegorocznej siódmej edycji ranking zyskał odświeżoną formułę i nowy, rozbudowany układ kategorii. Na szczególną uwagę zasługuje kategoria „Wybór Użytkowników”, w której zwycięzcę wskaże głosowanie klientów.
Głosowanie w kategorii „Wybór Użytkowników” rozpoczęło się 3.10 i potrwa 2 tygodnie, do 17.10. Swój głos może oddać każdy internauta na stronie
www.glosowanie.ceneo.pl – wystarczy zalogować się za pomocą Facebooka, wybrać z listy logo ulubionego sklepu, które przekierowuje na jego stronę w serwisie Ceneo.pl, a następnie kliknąć tam w dedykowany głosowaniu baner. Cała procedura zajmuje kilka sekund. Już w pierwszych dwóch dniach oddano kilka tysięcy głosów!
Każdy głosujący w „Wyborze Użytkowników” ma także szansę na wygranie cennych nagród (m.in. konsoli Play Station 4 i telewizora SmartTV). Warunkiem udziału w konkursie jest oczywiście oddanie głosu i kreatywne dokończenie zdania „Zakupy w internecie zaczynam od…”.
Zwycięzcę głosowania w kategorii „Wybór Użytkowników” poznamy 25.10 podczas internetowej Gali Rankingu E-zakupów Zaufane Opinie 2016. Podczas Gali nagrodzimy aż 42 sklepy w 14 kategoriach:
- Dom i wnętrze
- Dla dziecka
- Budowa i ogród
- Moda i dodatki
- Multimedia
- Uroda i zdrowie
- Motoryzacja
- Styl życia
- Technologia
- Sprzęt RTV i AGD
- Hobby i zwierzęta
- Najlepszy sprzedawca w „Kup na Ceneo”
- Debiuty na Ceneo.pl
- Wybór Użytkownika
Poznamy także rankingi najlepszych kurierów i najlepszych produktów. Dodatkowo przyznane będą certyfikaty dla sprawdzonych pod kątem zakresu funkcjonalności platform e-commerce.
ZAUFANIE OPINIE CENEO.PL
Program „Zaufane Opinie Ceneo.pl” jest najpopularniejszym systemem rekomendacji sklepów internetowych w Polsce jest. System opiera się o internetowe ankiety, które są wypełniane przez tych klientów, którzy dokonali realnego zakupu w konkretnym sklepie internetowym. Fakt, że opinie pochodzą bezpośrednio od klientów, stanowi dużą przewagę nad zwykłymi opiniami, które może wystawić każdy. Klienci w „Zaufanych Opiniach” dzielą się zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi uwagami na temat swoich doświadczeń zakupowych – gwarantuje to rzetelny obraz sklepów objętych rankingiem. Od początku programu – od 2009 roku – zebrano niemal 6,7 mln zaufanych opinii. Klienci chętnie dzielą się swoim zdaniem – dziennie przybywa ok. 5000 nowych opinii.