Szybkie Płatności

Ulubiona forma płatności kupująch w
Twoim sklepie

Szybkie Płatności to system przelewów elektronicznych i najchętniej wybierana metoda płatności na rynku. Zawsze właściwe konto, zawsze właściwa kwota. System ten ułatwia i przyspiesza proces płatności - przelew realizowany jest od razu, także w soboty, niedziele i święta. W Ceneo za darmo aktywujesz i korzystasz w Kup Teraz. Pozwól klientom płacić tak jak lubią.

płatności telefonem

Wyższa konwersja i pewna wypłata

Zero zloty

0 zł za aktywacje i korzystanie

blik

Transakcje BLIKiem i telefonem

Szybkie Płatności to preferowana forma płatności wśród kupujących. Aby sprzedawać w usłudze Marketplace Kup Teraz, należy aktywować szybkie płatności PayU, co przynosi korzyści w postaci wygody i szybkości transakcji dla klientów. Twoi klienci zyskują możliwość płatności BLIKiem, kartą płatniczą i przelewem oraz za pomocą Apple Pay i Android Pay. Dodatkowo, automatycznie bierzesz udział w darmowych akcjach promocyjnych na stronie głównej serwisu, których koszt całkowicie pokrywa Ceneo.

Jak włączyć szybkie płatności?

Szybkie płatności w Kup Teraz to wygoda i pewna wypłata. Aktywacja w Ceneo jest prosta i zajmie Ci tylko kilka minut. Wystarczy 5 prostych kroków, aby włączyć usługę. Sprawdź instrukcję.



Dowiedz się więcej o

Najczęściej zadawane pytania

Od 17 lutego 2024 r. aktywacja Szybkich Płatności PayU jest wymagana, aby zacząć sprzedaż w Marketplace Kup Teraz. Nasze wymagania podyktowane są obowiązkiem raportowym wobec organów finansowych wynikającym z przepisów DSA.
Możliwość Szybkiej Płatności PayU za złożone zakupy będzie możliwa natychmiast złożeniu wniosku. Pojawi się również komunikat o treści: MOŻLIWOŚĆ WYPŁAT JET ZABLOKOWANA. Oznacza to, że wniosek oczekuje na wykonanie przez Państwa przelewu weryfikacyjnego w wysokości 1zł na rachunek wskazany przez PayU we wniosku, aby potwierdzić dane rachunku, który chcecie zarejestrować do Szybkich Płatności i wypłat środków od kupujących. Po zakończonej weryfikacji ta kwota jest zwracana na Wasz rachunek.
Nie, środki od kupujących będą trafiały na konto sprzedawcy w Panelu Ceneo i stamtąd można będzie je wypłacić na rachunek bankowy firmy.
Wnioski są weryfikowane w ciągu kilku dni a po ukończonej weryfikacji otrzymacie Państwo maila z informacją o zakończonym procesie.
Do realizacji trafiają zamówienia, które zostały opłacone. Brak widoczności takiego zamówienia oznacza, że płatność nie została zrealizowana przez kupującego.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Uzyskaj odpowiedź od ekspertów Ceneo, napisz wiadomość na adres: wsparciesklepu@ceneo.pl

Czy ten artykuł był pomocny?