Licytowanie Pozycji

Jak sprzedawać więcej dzięki licytowaniu pozycji?

Dotrzyj do tysięcy klientów wyświetlając swoją ofertę na najwyższych pozycjach na stronie produktu i kategorii. Aż 70% klientów wybiera pierwsze trzy oferty, wykorzystaj to i zarabiaj więcej!

Licytowanie pozycji - limity

Samodzielne ustalanie
stawek

Ustal maksymalną stawkę, jaką chcesz zapłacić i weź udział w licytacji. Zapłacisz minimalną kwotę, która pozwoli na przelicytowanie konkurencji.

Licytowanie pozycji - elastyczność

Pełna kontrola
budżetu

Zmieniaj stawki w dowolnym momencie bez zobowiązań, umów i dodatkowych opłat. Płacisz tylko wtedy, kiedy użytkownicy wybiorą Twoją ofertę.

Licytowanie pozycji - opłata za efekt

Wysoka pozycja
bez obniżania ceny

Nie konkuruj ceną i wyświetlaj swoje oferty na najwyższych pozycjach! Oferty na szczycie listy wybierane są częściej, nawet jeśli te konkurencyjne są tańsze.

qwerfdgb

Ile to kosztuje?

Kontroluj koszty decydując o maksymalnej stawce, jaką jesteś w stanie zapłacić za wyższe pozycje. To znaczy, że zapłacisz minimalną stawkę która pozwoli na przelicytowanie konkurencji, ale nigdy nie przekroczy ustawionego limitu. Zapłacisz dopiero kiedy zainteresowany użytkownik przejdzie do Twojej oferty, koszt będzie się składał ze stałej stawki CPC oraz kosztów licytacji.

ewrgh

Pełna elastyczność

Licytuj poszczególne oferty lub wszystkie z wybranych kategorii. Taguj oferty i zarządzaj licytacją grupowo. Skorzystaj z darmowego API i automatycznie licytuj tysiące ofert jednocześnie.

Wyprzedź konkurencję!

eksperymentuj

Eksperymentuj

Ustawiaj różne stawki i obserwuj ich efekty, dobierając optymalną stawkę licytacji.

kontroluj wyniki

Kontroluj wyniki

Obserwuj wyniki w Narzędziach analitycznych i pobieraj dokładne raporty. Zobacz jak wiele przydatnych informacji dostarcza Ci Ceneo.

promuj

Promuj nowości

Licytując pozycję produktu, możesz szybko pozyskać ruch dla nowych, mało popularnych lub niszowych produktów.

Jak licytować?

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Za przejście z miejsca wśród polecanych ofert lub produktów zapłacisz swoją cennikową stawkę + minimalną wartość niezbędną do przelicytowania Twojego bezpośredniego konkurenta, ale nie niższą niż minimalna wymagana opłata. Może wystarczyć nawet 1 grosz, a na pewno nie będzie to więcej niż Twoja maksymalna stawka.
Wysokość minimalnej wymaganej opłaty znajdziesz na górze strony informacyjnej dotyczącej Licytowania pozycji.

Pamiętaj: zapłacisz dopiero po przejściu. Nie płacisz za wyświetlenie oferty na dobrej pozycji.
Tak. Możesz ustawiać stawki na wybranych produktach w modzie i innych kategoriach zawierających produkty monoofertowe. Dzięki temu możesz podbijać pozycje na przykład tylko tych produktów, które masz w promocji, które dają Ci dobrą konwersję, albo które chcesz szybko wyprzedać.
Wystarczy że ustawisz tym produktom odpowiednio wysoką stawkę licytacji. Jeśli będzie wystarczająca, zajmą lepsze pozycje. W ten sposób nawet produkt z ostatniej strony kategorii może awansować na pierwsze miejsce.
Nie dopłacisz wtedy ani grosza. Dodatkowe środki pobieramy tylko jeśli dostaniesz przejście z pozycji wśród polecanych ofert. Nie ponosisz kosztów za samo zajęcie lepszego miejsca.
Możesz to zrobić wpisując w zakładce „Informacje” dodatkowe parametry dodawane do Twoich linków.
Jasne. Wystarczy, że zmienisz stawkę licytacji na 0zł. Możesz to zrobić w dowolnym momencie w Panelu lub przez API.
Możesz kliknąć w ikonę "wykresu" w zakładce Licytuj hurtowo – przejdziesz wtedy do Narzędzi analitycznych. Tam w widgecie „Pozycje moich ofert” sprawdź listę produktów i pozycje – w ten sposób sprawdzisz którym produktom warto podnieść stawkę licytacji Możesz też kliknąć w ikonę listy i przejść do widoku listy produktów należącej do kategorii. Zajmowane pozycje zobaczysz w kolumnie „Pozycja oferty”.
Tak, możesz licytować w ten sam sposób, jak wszystkie inne sklepy. Naliczoną stawkę licytacji zapłacisz, jeśli będąc w Strefie polecanych zostanie kliknięty przycisk "Kup teraz" przy Twojej ofercie.
Czy ten artykuł był pomocny?