Licytowanie Pozycji

Najwyższe pozycje
bez obniżania ceny!

Zwiększ sprzedaż bez konieczności obniżania ceny. Licytowanie pozycji ofert i produktów umożliwia ekspozycję ofert w najbardziej atrakcyjnych miejscach. Aż 70% użytkowników Ceneo wybiera jedną z 3 najwyżej wyświetlanych ofert. To mogą być Twoi klienci! Nie musisz zajmować się tym osobiście, dzięki naszym narzędziom (API) zautomatyzujesz cały proces.

Licytowanie pozycji - limity

Ustal limit

Określ budżet na reklamy i nie wydawaj więcej, niż zdeklarowana wartość. Edytuj budżet w dowolnym momencie.

Licytowanie pozycji - elastyczność

Bądź elastyczny

Bez długoterminowych umów, bez zobowiązań. Dostosuj budżet lub wstrzymaj licytację kiedy chcesz.

Licytowanie pozycji - opłata za efekt

Płać tylko za efekt

Płać tylko za pozyskane przejście. Koszt zostanie naliczony, jeśli klient przejdzie do Twojego sklepu z licytowanej pozycji.

qwerfdgb

Ile to kosztuje?

To Ty decydujesz o wysokości każdej ze stawek! Możesz licytować według całych kategorii, lub przydzielić stawki osobno dla każdej z ofert. Ponadto samo wyświetlenie się na wyższej pozycji nic Cię nie kosztuje! Koszty naliczane są dopiero w kliknięciu Twojej oferty i przejściu do Twojego sklepu. Najniższe stawki zaczynają się już od 4 groszy.

ewrgh

Twoja strategia

Licytuj pozycje wielu swoich produktów, nawet w obrębie jednej kategorii. Tym sposobem zdobędziesz pierwsze pozycje w kluczowych dla Ciebie kategoriach. Zapewnij sobie najwyższy udział w ruchu przez najlepszą widoczność. Korzystając z API, uzyskasz dodatkową możliwość automatyzacji licytowania. Ponadto przy ofercie wyświetlamy Twoje logo, więc zajmując najwyższe pozycje, umocnisz wizerunek swojego sklepu.

Możesz licytować razem z producentem! Wasze stawki zostaną zsumowane, co znacząco podniesie widoczność oferty.

Korzyści z licytowania:

Licytowanie pozycji - najlepsze pozycje

Najlepsze pozycje

70% użytkowników wybiera 3 pierwsze oferty na liście. To najlepsze miejsce, by zwiększyć sprzedaż i ruch w Twoim sklepie.

Licytowanie pozycji - cena to nie wszystko

Nie konkuruj ceną

Wyróżnij się bez konieczności obniżania ceny! Oferty na szczycie listy wybierane są częściej, nawet jeśli te konkurencyjne są tańsze.

Licytowanie pozycji - opłata za efekt

Płać tylko za efekt

Płać tylko wtedy, gdy sam masz możliwość zarobić. Koszty zostaną naliczone tylko, gdy klient podejmie interakcję z Twoją ofertą.

Licytowanie pozycji - automatyzacja dzięki API

Automatyczne wsparcie

Korzystając z API uzyskasz informacje o sugerowanej stawce dla wybranej pozycji, oraz zautomatyzujesz proces licytacji.

Licytowanie pozycji - dodatkowe korzyści

Dodatkowe korzyści

Zwiększ nie tylko sprzedaż, ale też liczbę rezerwacji lub subskrypcji listy mailingowej dzięki ruchowi użytkowników, których skierujemy na Twoją stronę.

Licytowanie pozycji - logotyp

Ekspozycja logotypu

Przy ofercie wyświetlamy Twoje logo, więc zajmując najwyższe pozycje, umocnisz wizerunek swojego sklepu.

Jak licytować?

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Za przejście z miejsca wśród polecanych ofert lub produktów zapłacisz swoją cennikową stawkę + minimalną wartość niezbędną do przelicytowania Twojego bezpośredniego konkurenta, ale nie niższą niż minimalna wymagana opłata. Może wystarczyć nawet 1 grosz, a na pewno nie będzie to więcej niż Twoja maksymalna stawka.
Wysokość minimalnej wymaganej opłaty znajdziesz na górze strony informacyjnej dotyczącej Licytowania pozycji.

Pamiętaj: zapłacisz dopiero po przejściu. Nie płacisz za wyświetlenie oferty na dobrej pozycji.
Tak. Możesz ustawiać stawki na wybranych produktach w modzie i innych kategoriach zawierających produkty monoofertowe. Dzięki temu możesz podbijać pozycje na przykład tylko tych produktów, które masz w promocji, które dają Ci dobrą konwersję, albo które chcesz szybko wyprzedać.
Wystarczy że ustawisz tym produktom odpowiednio wysoką stawkę licytacji. Jeśli będzie wystarczająca, zajmą lepsze pozycje. W ten sposób nawet produkt z ostatniej strony kategorii może awansować na pierwsze miejsce.
Nie dopłacisz wtedy ani grosza. Dodatkowe środki pobieramy tylko jeśli dostaniesz przejście z pozycji wśród polecanych ofert. Nie ponosisz kosztów za samo zajęcie lepszego miejsca.
Możesz to zrobić wpisując w zakładce „Informacje” dodatkowe parametry dodawane do Twoich linków.
Jasne. Wystarczy, że zmienisz stawkę licytacji na 0zł. Możesz to zrobić w dowolnym momencie w Panelu lub przez API.
Możesz kliknąć w ikonę "wykresu" w zakładce Licytuj hurtowo – przejdziesz wtedy do Narzędzi analitycznych. Tam w widgecie „Pozycje moich ofert” sprawdź listę produktów i pozycje – w ten sposób sprawdzisz którym produktom warto podnieść stawkę licytacji Możesz też kliknąć w ikonę listy i przejść do widoku listy produktów należącej do kategorii. Zajmowane pozycje zobaczysz w kolumnie „Pozycja oferty”.
Tak, możesz licytować w ten sam sposób, jak wszystkie inne sklepy. Naliczoną stawkę licytacji zapłacisz, jeśli będąc w Strefie polecanych zostanie kliknięty przycisk "Kup teraz" przy Twojej ofercie.
Czy ten artykuł był pomocny?