Raporty e-commerce Ceneo

Już jest! Najnowszy raport e-commerce 2024!

Od 2022 roku Ceneo prezentuje raporty, starannie analizujące rynek e-commerce. W tegorocznej edycji skupiamy się nie tylko na dynamice cen i popularności poszczególnych kategorii produktowych, ale także na głębszej analizie ewolucji procesu decyzyjnego konsumentów.

raporty

Raport e-commerce 2. edycja
Data wydania: 13.11.2023

Sprawdź 2. edycję największego raportu e-commerce w Polsce. Dowiedz się, dlaczego Klienci wybierają zakupy online, jak dynamicznie zmieniają się ceny, popularność kategorii oraz kiedy i jak kupują internauci. Poznaj opinię konsumentów o AI, ekologicznym pakowaniu i trendach w e-commerce.

Raport e-commerce 1. edycja
Data wydania: 24.10.2022

Polski konsument - co, jak i kiedy kupuje? Czym różnią się pokolenia Z i Silver w e-zakupach. Dlaczego klienci porzucają koszyki i nie kończą zakupów? Jak inflacja, wojna i kryzys energetyczny wpłynęły na rynek e-commerce?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Uzyskaj odpowedź od ekspertów Ceneo, napisz wiadomość na adres: wsparciesklepu@ceneo.pl

Czy ten artykuł był pomocny?