Ochrona Marki

81% skutecznie wycofanych sporów

Ochrona Marki to sposób na skuteczne zarządzanie opiniami i komentarzami, które pozwoli Ci utrzymać wysoką ocenę sklepu. Negatywna opinia może przytrafić się każdemu, natomiast kluczowe jest znalezienie rozwiązania między sprzedającym a kupującym. Dzięki tej usłudze poprawisz wizerunek swojego biznesu, wyróżnisz się na tle konkurencji oraz zwiększysz zaufanie Klientów.

img1

Odznaka Dbam o Klienta

Dzięki specjalnej ikonie zwiększysz poczucie bezpieczeństwa wsród potencjalnych Klientów.

img1

Tryb Awaria

Nowość! Tryb Awaria to elastyczne narzędzie, pozwalające na błyskawiczną reakcję w przypadku problemów z dostępnością produktów lub realizacją zamówień. Zapewniaj lepszą obsługę Klienta i utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia. Dzięki tej opcji możesz wstrzymać wysyłkę ankiet Zaufanych Opinii do zamówień z 4 ostatnich dni. Które to zamówienia samodzielnie określasz poprzez zaznaczenie swoich ofert, które mogły się znaleźć w wybranych zamówieniach.

Ochrona marki pozwala Ci na utrzymanie wysokiej oceny sklepu i komunikowanie się z Klientami za pomocą szyfrowanego, bezpiecznego komunikatora. Cena usługi jest stała i nie zawiera żadnych dodatkowych opłat, w każdym momencie możesz ją również wyłączyć. Co miesiąc kwota usługi maleje, a maksymalny rabat to aż 30% w czwartym i każdym następnym miesiącu korzystania z usługi bez przerwy.

Zyskaj nawet 30% rabatu!

Jak to działa?

Drugi miesiąc -10% taniej
Trzeci miesiąc -20% taniej
Czwarty i każdy kolejny 30% taniej!

img1

Zyskuj wyższe oceny

Każde polubowne rozwiązanie sprawy to zmiana negatywnej opinii na pozytywną lub jej całkowite cofnięcie wraz z umieszczeniem informacji o uzyskaniu kompromisu. Nie tylko unikniesz negatywnych ocen, ale też pokażesz innym użytkownikom, że w razie ewentualnych problemów mogą liczyć na Twoją pomoc.

img2

Skutecznie rozwiązuj spory

Program Ochrony Marki pozwala Ci podjąć prywatną, dyskusję z Klientem, który negatywnie ocenił Twój sklep. W tym celu stworzyliśmy szyfrowany i intuicyjny w obsłudze komunikator, który pozwoli przeprowadzić dyskretne negocjacje i dojść do porozumienia.

img3

Pokaż, że dbasz

Wynik rozmów możesz opublikować w odpowiedzi na komentarz, aby pokazać użytkownikom pozytywne zakończenie sprawy. Na czas mediacji opinia ma wyłączone czerwone podświetlenie w Panelu, a na karcie sklepu widnieje odpowiednie oznaczenie mówiące o wyjaśnianiu opinii w programie Dbam o Klienta.

img4

Oszczędzaj czas

W momencie podjęcia dyskusji opinia otrzyma automatyczny, edytowalny komentarz o treści "Dziękujemy za komentarz, przyjrzeliśmy się zgłoszeniu i napisaliśmy wiadomość prywatną. Prosimy o sprawdzenie skrzynki odbiorczej.". Dzięki temu oszczędzasz czas, który musiałbyś poświęcić na napisanie komentarza, a inni użytkownicy widzą, że mogą liczyć na sprawną komunikację.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Program najlepiej uruchomić w przypadku zbierania większej ilości opinii - powyżej 20 miesięcznie. Warto korzystać z programu jeżeli znalazłeś się w okresie narażonym na nieprzychylne opinie Klientów i zależy Ci na utrzymaniu wysokiej oceny sklepu.
Opinia może zostać unieważniona w przypadku kiedy Klient zgodzi się na to. W przypadku kiedy Klient nie zareaguje na prośby, treść opinii na karcie sklepu zostanie ukryta po 30 dniach.
Unieważniane są opinie tylko negatywne, w których Klient zgodzi się na wycofanie swojej opinii lub w których nie zareaguje na prośby sklepu o wyjaśnienie sprawy. Jeżeli przed wykupieniem Programu Ochrony Marki wysłali Państwo już prośbę o wycofanie to ponowne jej wysłanie już podczas korzystania z POM nie zadziała.
Treść opinii zostanie ukryta tylko w momencie jak Klient nie zareaguje w żaden sposób na prośbę o unieważnienie. Jeżeli Klient podjął dyskusję, a później nie odpisuje, POM nie unieważni opinii.
Od 1 do 30 dni. Decyzję o ukryciu treści opinii podejmuje Klient i ma na to do 30 dni od momentu wysłania przez sklep pierwszej wiadomość z prośbą o wyjaśnienie sprawy - jest to maksymalny czas na podjęcie decyzji przez klienta i widoczności opinii. W tym czasie opinia jest oznaczona znakiem "Opinia jest wyjaśniana w Programie Dbam o Klienta". Jeśli przez 30 dni klient nie zareaguje na prośby, opinia zostanie cofnięta.
Wybierz z listy oferty, dla których chcesz wstrzymać wysyłkę zaproszeń do wypełnienia ankiety dotyczących zamówień zawierających te oferty. Wybierz z rozwijanej listy „Wybierz akcję” pozycję „Włącz Tryb Awaria” a następnie kliknij niebieski przycisk "Włącz Tryb Awaria" w okienku, które się pojawiło.
Wstrzymamy wysyłkę ankiet do zamówień na wybrane oferty złożonych w ciągu 4 ostatnich dni (licząc dziś i 3 dni wstecz, np. uruchamiając Tryb Awaria w poniedziałek wstrzymamy wysyłkę ankiet z poniedziałku do momentu włączenia Trybu Awaria, całej niedzieli, całej soboty i całego piątku).
Nie ma ograniczenia liczby zamówień, jest jedynie ograniczenie czasowe: muszą to być zamówienia z 4 ostatnich dni.
Możesz wybrać do 1000 ofert. Pamiętaj o poprawnej konfiguracji skryptu Zaufanych Opinii, aby wszystkie wymagane informacje o zamówieniu były przekazywane. W szczególności zwróć uwagę na to, aby id kupowanych ofert były tożsame z id ofert przekazywanymi w pliku XML.
Tryb Awaria możesz włączyć 30 dni zakończeniu siedmiodniowej możliwości pisania opinii Zwykłych.
a. Zostaną wstrzymane wysyłki zaproszeń do wypełnienia ankiet o zamówieniach, gdzie były kupione wybrane oferty,
b. Przetworzymy natychmiastowo Twój plik XML z ofertami (upewnij się, że jest aktualny),
c. Włączymy na 7 dni możliwość napisania Zwykłej opinii na stronie Twojego sklepu w Ceneo.pl,
d. Na stronie Twojego sklepu w Ceneo.pl pojawi się komunikat „Sprzedawca wstrzymał wysyłkę zaproszeń mailowych do wystawiania Zaufanych Opinii dla zamówień z okresu od XX.YY.ZZZZ do AA.BB.ZZZZ. Wystawienie opinii dla tego okresu możliwe jest po zalogowaniu się do serwisu Ceneo.pl”.
Tak, kupujący będzie mógł, po zalogowaniu się do serwisu Ceneo.pl, wejść na stronę Twojego sklepu i wystawić opinię.