Program Ochrona Marki
Program Ochrony Marki (opcjonalny element usługi Zaufane Opinie) pozwala Ci podjąć prywatną, dyskusję z klientem, który negatywnie ocenił Twój sklep i zostawił po sobie emocjonalny komentarz. W tym celu stworzyliśmy szyfrowany i intuicyjny w obsłudze komunikator, który pozwoli przeprowadzić dyskretne negocjacje i dojść do porozumienia.
Wynik rozmów możesz opublikować w odpowiedzi na komentarz, aby pokazać użytkownikom polubowne zakończenie sprawy. W trakcie trwania mediacji newralgiczna opinia jest oznaczona specjalną ikoną tak, aby inni kupujący widzieli, że dbasz o swoich klientów i liczysz się z ich zdaniem. Ponadto w trosce o wizerunek Twojego sklepu wyszarzymy czerwone podświetlenie negatywnego komentarza.
Wyznajemy zasadę, że komunikacja to absolutna podstawa porozumienia. W przypadku braku odzewu ze strony autora opinii, sprawa zostanie wyjaśniona na korzyść sklepu. Nie będziesz musiał przejmować się negatywnymi opiniami bez pokrycia.
Każde polubowne rozwiązanie sprawy spowoduje cofnięcie negatywnej opinii, a zamiast niej wyświetlimy komunikat informujący o uzyskaniu kompromisu. W ten sposób nie tylko unikniesz negatywnych ocen zaniżających ocenę Twojego sklepu (opinie objęte mediacją nie są brane pod uwagę od momentu ukrycia), ale też pokażesz innym użytkownikom, że w razie ewentualnych problemów mogą liczyć na Twoją pomoc.
Dobra odpowiedź, to szybka odpowiedź. W momencie podjęcia dyskusji opinia otrzyma automatyczny, edytowalny komentarz o treści: "Dziękujemy za komentarz, przyjrzeliśmy się zgłoszeniu i napisaliśmy wiadomość prywatną. Prosimy o sprawdzenie skrzynki odbiorczej."
Dzięki temu oszczędzasz czas, który musiałbyś poświęcić na napisanie komentarza, a inni użytkownicy widzą, że mogą liczyć na sprawną komunikację.
Teraz Tylko 500zł
Gwarancja
stałości ceny!
utrzymanie wysokiej oceny |
|
automatyczne rozwiązanie części spraw na korzyść sklepu |
|
szyfrowany, bezpieczny komunikator |
|
automatyczne procesowanie opinii niezgodnych z regulaminem |
|
bez długoterminowej umowy |
|