Ochrona marki

Aż 81% skutecznie wycofanych sporów

Ochrona Marki to usługa, dzięki której będziesz mieć wpływ na negatywne opinie i komentarze. Oferujemy szereg narzędzi, za pomocą których zachowasz wysoką ocenę swojego sklepu. Aktywując Ochronę Marki, zadbasz o swoją opinię oraz średnią ocenę sklepu, wyróżnisz się na tle konkurencji z pomocą specjalnych ikon i zwiększysz poczucie bezpieczeństwa wśród potencjalnych klientów.

Odznaka

Odznaka "Dbam o Klienta"

Zachowaj najwyższą ocenę

Zachowaj najwyższą ocenę

Dyskretna forma mediacji

Dyskretna forma mediacji

Ochrona Marki umożliwia bezpieczną i dyskretną formę mediacji z niezadowolonymi klientami, dodatkowo Twój sklep zyskuje wyróżnienie odznaką "Dbam o Klienta", która podnosi zaufanie wśród użytkowników. Opinie niezgodne z regulaminem są automatycznie procesowane. 70% userów odnosi się do rozpoczętej dyskusji w Panelu w ciągu pierwszych 24h do wiadomości ze strony sklepu. Zwiększ skuteczność mediacji z niezadowolonymi klientami i aktywuj Ochronę Marki.

Ochrona marki pozwala Ci na utrzymanie wysokiej oceny sklepu i komunikowanie się z klientami za pomocą szyfrowanego, bezpiecznego komunikatora. Cena usługi jest stała i nie zawiera żadnych dodatkowych opłat, w każdym momencie możesz ją również wyłączyć. Co miesiąc kwota usługi maleje, a maksymalny rabat to aż 30% w czwartym i każdym następnym miesiącu korzystania z usługi bez przerwy.

Jak działa rabat?
Drugi miesiąc -10% taniej
Trzeci miesiąc -20% taniej
Czwarty i każdy kolejny 30% taniej!

Ile to kosztuje?


od 490 zł/mc


Kwota wyjściowa przystąpienia do programu wynosi 700 zł miesięcznie i maleje z każdym kolejnym miesiącem, a maksymalny rabat to aż 30% w czwartym i każdym następnym miesiącu korzystania z usługi bez przerwy. Usługa nie zawiera dodatkowych opłat.

monitoring

Wyjaśniaj sporne kwestie

Program Ochrony Marki (opcjonalny element usługi Zaufane Opinie) pozwala Ci podjąć prywatną, dyskusję z klientem, który negatywnie ocenił Twój sklep. W tym celu stworzyliśmy szyfrowany i intuicyjny w obsłudze komunikator, który pozwoli przeprowadzić dyskretne negocjacje i dojść do porozumienia.

porownywanie ofert

Pokaż, że dbasz

Wynik rozmów możesz opublikować w odpowiedzi na komentarz, aby pokazać użytkownikom pozytywne zakończenie sprawy. Na czas mediacji opinia ma wyłączone czerwone podświetlenie w Panelu, a na karcie sklepu widnieje odpowiednie oznaczenie mówiące o wyjaśnianiu opinii w programie Dbam o Klienta.

Topowe produkty

Zadbaj o wizerunek

Każde polubowne rozwiązanie sprawy spowoduje cofnięcie negatywnej opinii, a zamiast niej wyświetlimy komunikat informujący o uzyskaniu kompromisu. Nie tylko unikniesz negatywnych ocen, ale też pokażesz innym użytkownikom, że w razie ewentualnych problemów mogą liczyć na Twoją pomoc.

Oszczędzaj czas

Oszczędzaj czas

W momencie podjęcia dyskusji opinia otrzyma automatyczny, edytowalny komentarz o treści "Dziękujemy za komentarz, przyjrzeliśmy się zgłoszeniu i napisaliśmy wiadomość prywatną. Prosimy o sprawdzenie skrzynki odbiorczej.". Dzięki temu oszczędzasz czas, który musiałbyś poświęcić na napisanie komentarza, a inni użytkownicy widzą, że mogą liczyć na sprawną komunikację.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Program najlepiej uruchomić w przypadku zbierania większej ilości opinii - powyżej 20 miesięcznie. Warto korzystać z programu jeżeli znalazłeś się w okresie narażonym na nieprzychylne opinie klientów i zależy Ci na utrzymaniu wysokiej oceny sklepu.
Opinia może zostać unieważniona w przypadku kiedy klient zgodzi się na to. W przypadku kiedy klient nie zareaguje na prośby, treść opinii na karcie sklepu zostanie ukryta po 30 dniach.
Unieważniane są opinie tylko negatywne, w których klient zgodzi się na wycofanie swojej opinii lub w których nie zareaguje na prośby sklepu o wyjaśnienie sprawy. Jeżeli przed wykupieniem Programu Ochrony Marki wysłali Państwo już prośbę o wycofanie to ponowne jej wysłanie już podczas korzystania z POM nie zadziała.
Treść opinii zostanie ukryta tylko w momencie jak klient nie zareaguje w żaden sposób na prośbę o unieważnienie. Jeżeli klient podjął dyskusję, a później nie odpisuje, POM nie unieważni opinii.
Od 1 do 30 dni. Decyzję o ukryciu treści opinii podejmuje klient i ma na to do 30 dni od momentu wysłania przez sklep pierwszej wiadomość z prośbą o wyjaśnienie sprawy - jest to maksymalny czas na podjęcie decyzji przez klienta i widoczności opinii. W tym czasie opinia jest oznaczona znakiem "Opinia jest wyjaśniana w Programie Dbam o Klienta". Jeśli przez 30 dni klient nie zareaguje na prośby, opinia zostanie cofnięta.
Czy ten artykuł był pomocny?