Program Ochrona Marki

wyroznienie
Zachowaj najwyższą
ocenę
Program Ochrony Marki to usługa, dzięki której będziesz mieć wpływ na negatywne opinie i komentarze. Oferujemy szereg narzędzi, za pomocą których zachowasz wysoką ocenę swojego sklepu.
kontakt
Unikaj opinii wystawionych pod wpływem emocji
Umożliwiamy bezpieczną i dyskretną formę mediacji z niezadowolonymi klientami. Wszystkie negatywne opinie, które nie doczekają się odpowiedzi, będą rozstrzygane na Twoją korzyść.
zysk
Wyróżnij się odznaką
"Dbam o Klienta"
Przystępując do programu Ochrony Marki Twój sklep zostanie wyróżniony odznaką "Dbam o Klienta", która podniesie zaufanie i pokaże innym użytkownikom, że ich zdanie jest dla Ciebie ważne. 
48306
Tyle sporów rocznie udaje nam się załagodzić za pomocą programu Ochrony Marki. Przystępując do niego, zadbasz o swoją opinię oraz średnią ocenę sklepu, wyróżnisz się na tle konkurencji z pomocą specjalnych ikon i zwiększysz poczucie bezpieczeństwa wśród potencjalnych klientów.
Wyjaśniaj sporne kwestie

Program Ochrony Marki (opcjonalny element usługi Zaufane Opinie) pozwala Ci podjąć prywatną, dyskusję z klientem, który negatywnie ocenił Twój sklep i zostawił po sobie emocjonalny komentarz. W tym celu stworzyliśmy szyfrowany i intuicyjny w obsłudze komunikator, który pozwoli przeprowadzić dyskretne negocjacje i dojść do porozumienia.

Pokaż, że dbasz

Wynik rozmów możesz opublikować w odpowiedzi na komentarz, aby pokazać użytkownikom polubowne zakończenie sprawy. W trakcie trwania mediacji newralgiczna opinia jest oznaczona specjalną ikoną tak, aby inni kupujący widzieli, że dbasz o swoich klientów i liczysz się z ich zdaniem. Ponadto w trosce o wizerunek Twojego sklepu wyszarzymy czerwone podświetlenie negatywnego komentarza.

Zwalcz puste negatywy

Wyznajemy zasadę, że komunikacja to absolutna podstawa porozumienia. W przypadku braku odzewu ze strony autora opinii, sprawa zostanie wyjaśniona na korzyść sklepu. Nie będziesz musiał przejmować się negatywnymi opiniami bez pokrycia.

Zadbaj o wizerunek

Każde polubowne rozwiązanie sprawy spowoduje cofnięcie negatywnej opinii, a zamiast niej wyświetlimy komunikat informujący o uzyskaniu kompromisu. W ten sposób nie tylko unikniesz negatywnych ocen zaniżających ocenę Twojego sklepu (opinie objęte mediacją nie są brane pod uwagę od momentu ukrycia), ale też pokażesz innym użytkownikom, że w razie ewentualnych problemów mogą liczyć na Twoją pomoc.

Teraz Tylko 500zł


Gwarancja


stałości ceny!

utrzymanie wysokiej oceny

automatyczne rozwiązanie części spraw na korzyść sklepu

szyfrowany, bezpieczny komunikator

automatyczne procesowanie opinii niezgodnych z regulaminem

bez długoterminowej umowy

ILE TO KOSZTUJE?

Koszt przystąpienia do programu jest stały i wynosi 500 zł miesięcznie. Co ważne nie ma tu żadnych dodatkowych opłat, wszystkie funkcjonalności, o których wspomnieliśmy powyżej, zawierają się w tej jednej, stałej kwocie. Aby aktywować usługę skontaktuj się bezpośrednio ze swoim opiekunem, lub napisz do działu reklamy na adres reklama@ceneo.pl
Dołącz do ponad 7500 zadowolonych sklepów:
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
Program najlepiej uruchomić w przypadku zbierania większej ilości opinii - powyżej 30 miesięcznie. Warto korzystać z programu jeżeli znalazłeś się w okresie narażonym na nieprzychylne opinie klientów i zależy Ci na utrzymaniu wysokiej oceny sklepu.
Opinia może zostać unieważniona w przypadku kiedy klient zgodzi się na to lub nie zareaguje na maile z prośbą. W przypadku kiedy klient nie zareaguje na prośby opinia zostanie wycofana po 30 dniach.
Unieważniane są opinie tylko negatywne, w których klient zgodzi się na wycofanie swojej opinii lub w których nie zareaguje na prośby sklepu o wyjaśnienie sprawy. Jeżeli przed wykupieniem Programu Ochrony Marki wysłali Państwo już prośbę o wycofanie to ponowne jej wysłanie już podczas korzystania z POM nie zadziała.
Opinia zostanie unieważniona tylko w momencie jak klient nie zareaguje w żaden sposób na prośbę o unieważnienie. Jeżeli klient podjął dyskusję, a później nie odpisuje, POM nie unieważni opinii.
Od 1 do 30 dni. Decyzję o unieważnieniu opinii podejmuje klient i ma na to do 30 dni od momentu wysłania przez sklep pierwszej wiadomość z prośbą o wyjaśnienie sprawy - jest to maksymalny czas na podjęcie decyzji przez klienta i widoczności opinii. W tym czasie opinia jest oznaczona znakiem "Opinia jest wyjaśniana w Programie Dbam o Klienta". Jeśli przez 30 dni klient nie zareaguje na prośby, opinia zostanie cofnięta.