Przycisk Zadzwoń

Łatwo komunikuj się z klientami

Nie pozwól, aby klienci rezygnowali z Twoich ofert z powodu niewystarczających informacji o produkcie i braku wygodnej formy kontaktu. Ułatw komunikację i odzyskaj utraconych klientów, aktywując Przycisk Zadzwoń. Jak to działa? Bardzo prosto. Wystarczy, że klient kliknie w specjalny widget, znajdujący się w intuicyjnym i wyróżnionym ikoną miejscu na Twojej ofercie. Podnieś zauważalność swoich ofert, ułatw kontakt klientom i zwiększ konwersję.

większa konwersja

Większa konwersja

Wyróżnienie oferty

Wyróżnienie oferty

buduj relacje

Budowanie relacji

Przycisk Zadzwoń ułatwia komunikację z klientami i zwiększa szanse na sprzedaż. Cena kampanii to indywidualna kwota dostosowana do wielkości Twojej oferty oraz czasu korzystania z usługi. Co miesiąc kwota usługi maleje, a maksymalny rabat to aż 30% w czwartym i każdym następnym miesiącu korzystania z usługi bez przerwy. W każdym momencie możesz również wyłączyć usługę.

Jak działa rabat?
Drugi miesiąc -10% taniej
Trzeci miesiąc -20% taniej
Czwarty i każdy kolejny 30% taniej!

Ile to kosztuje?


od 245 zł/mc


Cena zależy od ilości ofert i czasu trwania kampanii. Narastający rabat lojalnościowy aż do 30% w czwartym i każdym następnym miesiącu korzystania z usługi bez przerwy.

Jak włączyć Przycisk Zadzwoń?

Przycisk Zadzwoń ułatwia kontakt z klientami i pozwala budować silną markę oraz pozytywny wizerunek firmy. Lepsza komunikacja to większa sprzedaż. Aktywuj usługę i dostosuj ją do siebie!



Najczęściej zadawane pytania

Rabat od ceny podstawowej przyznawany jest już od drugiego miesiąca korzystania z usługi bez przerwy i wynosi 10%. W trzecim miesiącu korzystania z usługi rabat od ceny podstawowej wyniesie 20%. W czwartym i każdym kolejnym miesiącu korzystania z usługi rabat wyniesie aż 30%. W przypadku przerwania ciągłości usługi, wypracowany rabat zostanie zresetowany i będzie naliczany od początku przy ponownym wykupieniu usługi.
Aktywując usługę Przycisk Zadzwoń w pierwszej połowie miesiąca, w kolejnym miesiącu zostanie przyznany rabat 10%. Jeśli aktywacja usługi miała miejsce w drugiej połowie miesiąca, rabat 10% zostanie naliczony dopiero od następnego miesiąca.
Tak! Numer infolinii można zmieniać w dowolnym momencie w zakładce konfiguracji usługi.
Nie, Przycisk Zadzwoń widoczny jest tylko przy ofertach w wersji mobilnej Ceneo, aby ułatwić klientom kontakt ze sklepem.
Aby korzystać z usługi Przycisku Zadzwoń, należy posiadać infolinię, której numer zarejestrowany jest w Polsce i składa się z 9 cyfr.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Uzyskaj odpowiedź od ekspertów Ceneo, napisz wiadomość na adres: wsparciesklepu@ceneo.pl

Czy ten artykuł był pomocny?