Przycisk Zadzwoń

Lepsza komunikacja to większa sprzedaż

Odzyskaj utraconych klientów. Aż 37% klientów porzuca zakup z powodu niewystarczających informacji o produkcie i braku wygodnej formy kontaktu. Możesz zatrzymać ich przy swojej ofercie skuteczniej, jeśli zapewnisz szybki i wygodny sposób komunikacji. Przycisk Zadzwoń to specjalny widget, umożliwiający zadzwonienie do sklepu jednym kliknięciem. Znajduje się w intuicyjnym i wyróżnionym ikoną miejscu na liście, dodatkowo podnosząc zauważalność oferty. Dzięki niemu klient szybko i wygodnie dopyta o powstrzymujący go przed zakupem szczegół i dokończy transakcję.

Większa sprzedaż

Zwiększ sprzedaż

Nie pozwól, aby klienci rezygnowali z Twoich ofert z powodu niewiedzy. Ułatw komunikację i odzyskaj utraconych klientów.

Wyróżnienie oferty

Wyróżnij ofertę

Dzięki dodatkowemu oznaczeniu przy każdej Twojej ofercie zyskasz większą uwagę klientów.

Budowanie profesjonalnych relacji

Buduj relacje

Ułatwiając kontakt, zbudujesz silną markę oraz pozytywny wizerunek firmy. Działaj jak profesjonaliści.

Ile to kosztuje?

Cena jest dostosowana do wielkości Twojej oferty oraz czasu korzystania z usługi. Co miesiąc cena będzie niższa, a maksymalny rabat to aż 30% w czwartym i każdym następnym miesiącu aktywnego korzystania z funkcji Przycisk Zadzwoń. Pamiętaj, że usługa jest elastyczna i dopasowuje się do Twoich potrzeb — możesz ją wyłączyć samodzielnie w każdym momencie.

Jak działa rabat?
Drugi miesiąc - 10% taniej
Trzeci miesiąc - 20% taniej
Czwarty i każdy kolejny 30% taniej!

Przycisk Zadzwoń


Od 350 zł


z każdym miesiącem taniej

cena dostosowana do ilości ofert i czasu trwania kampanii,

bez długoterminowej umowy,

rabaty, aż do -30%,

usługę można wyłączyć w dowolnym momencie.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Rabat od ceny podstawowej przyznawany jest już od drugiego miesiąca korzystania z usługi bez przerwy i wynosi 10%. W trzecim miesiącu korzystania z usługi rabat od ceny podstawowej wyniesie 20%. W czwartym i każdym kolejnym miesiącu korzystania z usługi rabat wyniesie aż 30%. W przypadku przerwania ciągłości usługi, wypracowany rabat zostanie zresetowany i będzie naliczany od początku przy ponownym wykupieniu usługi.
Aktywując usługę Przycisk Zadzwoń w pierwszej połowie miesiąca, w kolejnym miesiącu zostanie przyznany rabat 10%. Jeśli aktywacja usługi miała miejsce w drugiej połowie miesiąca, rabat 10% zostanie naliczony dopiero od następnego miesiąca.
Tak! Numer infolinii można zmieniać w dowolnym momencie w zakładce konfiguracji usługi.
Nie, Przycisk Zadzwoń widoczny jest tylko przy ofertach w wersji mobilnej Ceneo, aby ułatwić klientom kontakt ze sklepem.
Aby korzystać z usługi Przycisku Zadzwoń, należy posiadać infolinię, której numer zarejestrowany jest w Polsce i składa się z 9 cyfr.
Czy ten artykuł był pomocny?