Usługi Dodatkowe

Montaż, wniesienie lub pakowanie na prezent?

Wyróżnij swoje oferty i dopasuj do potrzeb Klientów. Usługi Dodatkowe to odpłatna pomoc m.in. przy wniesieniu, montażu czy zapakowaniu na prezent. Podnieś atrakcyjność swoich ofert i wpłyń na ostateczne decyzje zakupowe Klientów.

Koszyk

Większy koszyk

Rozliczanie za efekt

Rozliczenie za efekt

Łatwość zarządzania

Łatwość zarządzania

Usługi dodatkowe możesz udostępnić kupującym w ramach Twoich ofert. Szczegóły usługi każdy ze sprzedających określa indywidualnie w Panelu Ceneo.

Usługi do dyspozycji:
- Zapakuj na prezent
- Wniesienie
- Montaż
- Wniesienie i montaż
- Wniesienie i ustawienie
- Wniesienie i przygotowanie do pracy
- Wniesienie, montaż i przygotowanie do pracy

Informacje o opłaconej usłudze widoczne są we wszystkich miejscach, z których odbierasz informacje o zamówieniach.

Ile to kosztuje?


5%


WARTOŚCI USŁUGI

Za sprzedaż Usług Dodatkowych pobieramy opłatę w wysokości 5% wartości zakupionych usług (np. zapakowania na prezent, wniesienia itd.). Koszt wykupionych usług nie wchodzi w skład kwoty, od której naliczamy prowizję z tytułu sprzedaży produktów w Kup Teraz.

Jak uruchomić Usługi Dodatkowe?

Pakiety usług, które oferujesz możesz dopasować do swoich potrzeb biznesowych. Po ich utworzeniu przypisz usługi do grup ofert, kategorii lub konkretnych produktów.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Po utworzeniu pakietów Usług Dodatkowych przypisz je do wybranych przez siebie ofert. W tym celu:
1. Przejść do sekcji "Ustaw wiele" jeżeli chcesz przypisać usługę do kategorii lub grupy kategorii (np. wszystkie kategorie AGD). W przypadku, gdy chcesz przypisać usługę do produktu lub grupy produktów bez względu na kategorie musisz przejść do sekcji "Ustaw wybrane". Obydwie sekcje dostępne są w menu w ramach usług dodatkowych.
2. Kliknąć ikonkę ołówka przy produkcie/kategorii do której chcesz dodać usługę
3. Wybrać usługę, którą chcesz dodać i potwierdzić klikając "Zapisz".

Usługa będzie dostępna po przejściu powyższych kroków. Usługi Dodatkowe możesz ustawić dla:
- całych grup ofert z określonej branży lub kategorii. Przykładowo: Usługa wniesienia dla całej branży AGD.
- wybranych produktów. Przykładowo: jeżeli daną usługę chcesz zaoferować do produktów określonej marki, możesz włączyć pakiet dla pojedynczych ofert lub całej grupy korzystając z opcji „zaznacz wszystkie”.
Informacje o opłaconej Usłudze Dodatkowej widoczne są we wszystkich miejscach, z których odbierasz informacje o nowych zamówieniach:
- w Panelu Ceneo na liście zamówień, w szczegółach zamówienia oraz na liście zamówień wyeksportowanej do pliku,
- w mailu z powiadomieniem o otrzymaniu nowego zamówienia,
- poprzez API, gdzie informacje o usłudze widoczne są w:
1. informacjach zwracanych przez nową metodę: /OrderAdditionalServices
2. polu z informacjami dodatkowymi. Znajdują się tam m.in. wszystkie informacje o wariantach, numerze paczkomatu, uwagach od kupującego oraz nazwy wykupionych usług.
Usługi Dodatkowe dla wybranych ofert widoczne są podczas składania zamówienia.
Czy ten artykuł był pomocny?