Podczas uroczystej gali, spośród 26 tysięcy sklepów zarejestrowanych na Ceneo.pl, poznamy te, które w 14 kategoriach cieszyły się największym zaufaniem użytkowników przez cały rok. Dodatkową - 15 statuetkę przyznają klienci, którzy we wrześniu bezpośrednio głosowali najlepsze ich zdaniem sklepy.
W trakcie uroczystości spotkamy się również z ekspertami z branży, którzy podzielą się z nami sekretami skutecznej komunikacji z e-konsumentami. Historii i opowieści na temat obsługi trudnego klienta jest wiele, a w ich opowiadaniu niekwestionowanie najlepszy jest Paweł Tkaczyk, który tym razem zdradzi nam jakie strategie w prowadzeniu dialogu z wymagającym użytkownikiem najlepiej sprawdzają się w e-commerce. Z kolei Monika Czaplicka, autorka strony Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy, szerzej przedstawi nam wyzwania związane z prowadzeniem e-sklepu internetowego, a także przedstawi sprawdzone sposoby na radzenie sobie z negatywnymi opiniami. Rozmowa z odbiorcą jest podstawą obecności marki na rynku. Dowiedzmy się czy umiemy prowadzić ją dobrze.
Komu w 2021 roku najbardziej zaufali użytkownicy Ceneo.pl i kogo wyłoni głosowanie publiczności? Laureatów 12. edycji Rankingu Zaufanych Sklepów Ceneo.pl poznamy już 14 października.