Ceneo uhonorowane Gwiazdą Obsługi Jakości 2022

Ceneo po raz kolejny zostało nagrodzone prestiżowym tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2022”, tym razem w ramach XV już edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Wyróżnienie przyznane zostało w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili poziom oferowanych usług, doradztwa i obsługi Ceneo w minionym roku.
Polski Program Jakości Obsługi, na podstawie ocen i opinii klientów, którzy w ciągu całego roku 2021 oceniali kilkadziesiąt tysięcy firm za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl., wyłania liderów w poszczególnych branżach. Na tej podstawie wybranych zostało 266 firm, które uzyskały najlepsze wskaźniki jakości obsługi w branży i na tle konkurencji. W badaniu ankietowym CAWI realizowanym na reprezentatywnej próbie, odzwierciedlającej rozprzestrzenienie konsumentów w Polsce, respondenci ocenili jakość obsługi oraz stopień rekomendacji danej firmy (wskaźnik NPS). Gwiazdę Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok.

Dbałość Ceneo o najwyższe standardy jakości obsługi klienta po raz kolejny znalazło odzwierciedlenia w ocenie konsumentów. To dzięki Wam ponowie znaleźliśmy się w gronie firm najbardziej przyjaznych klientom w Polsce, dziękujemy.