Chroń swoją markę z Ceneo!

A gdyby tak móc zadbać o wizerunek w sieci w prosty i przystępny sposób? Dzięki Programowi Ochrona Marki od Ceneo to możliwe. Aktywując usługę, nie tylko masz wpływ na opinie i komentarze dotyczące produktów, ale również wzmacniasz pozytywną ocenę Twojego sklepu. Sprawdź, jakie to proste!
Chroń swoją markę z Ceneo!
Prawie 50 tys. rocznie – tyle spornych kwestii udaje się pozytywnie rozwiązać za pomocą Programu Ochrona Marki. Przystępując do niego nie tylko zadbasz o opinię i ocenę sklepu, ale także wyróżnisz się na tle konkurencji z pomocą odznaki „Dbam o Klienta”. To wszystko nie pozostaje bez wpływu na sprzedaż – zaufanie do sklepu i poczucie bezpieczeństwa już od dawna jest niezwykle istotne podczas wyboru miejsca zakupów.

WYJAŚNIAJ SPORNE KWESTIE
Nikt nie jest w stanie zapobiec wszystkim nieprzyjemnym sytuacjom, które mogą się zdarzyć w trakcie realizacji zamówienia. Awaria systemu, pomyłka pracownika czy błędy firmy kurierskiej to tylko niektóre czynniki, na które nie mamy wpływu, a mogą zdecydować o niezadowoleniu klienta. Negatywne odczucia z transakcji częściej znajdują ujście w emocjonalnym komentarzu i niskiej ocenie, niż wtedy, gdy transakcja przebiegła prawidłowo. Program Ochrony Marki umożliwia m.in. osobną ocenę dostawcy, dzięki czemu pomyłka firmy kurierskiej nie odbije się na wizerunku Twojej firmy.

Dobra i skuteczna komunikacja jest kluczem do porozumienia, dlatego Ceneo zadbało również o możliwość przeprowadzenia mediacji w dyskretny sposób - za pomocą komunikatora. Dzięki niemu można łatwo nawiązać kontakt z klientem i wyjaśnić spór. W trakcie trwania negocjacji sam komentarz zostanie dodatkowo podświetlony na szaro, w celu oznaczenia go jako nieaktywny. Otrzyma również ikonę informującą o wyjaśnianiu sytuacji, pokazując użytkownikom, że ich zdanie jest dla Ciebie ważne.

Otwartość na mediację z kupującym w większości przypadków prowadzi do rozwiązania sporu i tym samym usunięcia przez niego negatywnego komentarza.

ZADBAJ O WIZERUNEK
Każde polubowne rozwiązanie sprawy spowoduje cofnięcie negatywnej opinii. Zamiast niej pojawia się komunikat informujący o uzyskaniu kompromisu. W ten sposób nie tylko unikasz krytycznych komentarzy zaniżających ocenę sklepu, ale też sygnalizujesz klientom, że w razie ewentualnych problemów mogą liczyć na Twoją pomoc.

Co w przypadku, kiedy mimo naszych starań użytkownik nie reaguje na próby wyjaśnienia sporu? Wszystkie negatywne opinie, które nie doczekają się odpowiedzi, będą rozstrzygane na korzyść sprzedawcy.

ŁAP RABATY
Długofalowe dbanie o wizerunek i stały kontakt z klientem po prostu się opłaca. Przystępując do Programu Ochrona Marki, nie tylko otrzymujesz dostęp do dodatkowych narzędzi, ale również zdobywasz rabat lojalnościowy dla stałych klientów. Już w drugim miesiącu korzystania z programu opłata zostanie obniżona o 10% kwoty wyjściowej, a w trzecim o 20%. W czwartym miesiącu rabat wyniesie maksymalny poziom 30% i zostanie utrzymany przez cały okres korzystania z programu.

Zadbaj o swoją opinię w sieci dołączając do grona stałych użytkowników Programu Ochrona Marki. Aktywować usługę możesz bezpośrednio przez Panel Ceneo lub z pomocą opiekuna.

Więcej informacji o programie znajdziesz na stronie biznes.ceneo.pl/ochrona-marki.
Autor: PR Ceneo