Dla sprzedawców bez sklepu

1. Wypełnij formularz

Jeżeli nie posiadasz własnego sklepu internetowego i chcesz sprzedawać bezpośrednio na Ceneo (na przykład produkty handmade) to podążaj za poniższymi instrukcjami. W formularzu zgłoszeniowym w polu "Profil" zaznacz wartość "Nie mam sklepu (np. handmade)". Dalej poprosimy Cię o podanie danych firmy, osoby kontaktowej oraz kilku dodatkowych informacji niezbędnych do rozpoczęcia współpracy.

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami - wsparciesklepu@ceneo.pl.

2. Panel zgłoszeniowy

Po wypełnieniu formularza otrzymasz dostęp do panelu zgłoszeniowego. W tym miejscu będziesz widział realizację poszczególnych etapów w procesie zgłoszeniowym. Jeśli w formularzu pojawią się błędy, nasz pracownik zwróci się do Ciebie z prośbą o naniesienie zmian.

3. Akceptacja regulaminu

Zaakceptuj regulamin. Akceptacja regulaminu jest równoznaczna z zawarciem umowy elektronicznej z Ceneo.

4. Dostarczenie dokumentów

Jednym z etapów w panelu zgłoszeniowym jest podanie wymaganych dokumentów Twojej firmy. Nasi pracownicy sprawdzają poprawność tych danych, po czym za pomocą adresu e-mail podanego w zgłoszeniu kontaktują się z Tobą.

5. Panel Ceneo

Kolejny etap odbywa się już w Panelu Ceneo, gdzie dowiesz się jak dodać swoje oferty.

Gotowe!

Po dodaniu produktów w niedługim czasie będą prezentowane w swoich kategoriach na Ceneo.pl.



INSTRUKCJA STRUKTURY PLIKU XML

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy instrukcję w formacie PDF, gdzie znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące integracji sklepu z Ceneo.pl.