Czas pandemii pokazał, że przyszłość handlu należy do e-commerce. Najpopularniejsza w Europie porównywarka Ceneo.pl szacuje, że w tym roku odwiedzi ją miliard użytkowników. Ten rekordowy wynik potwierdza, że połączenie porównywarki z platformą sprzedażową ma ogromny potencjał
w handlu internetowym.
1. Ceneo.pl to najniższy na rynku koszt zdobywania zamówień on-line
Koszt pozyskania zamówień to zawsze jedna z kluczowych pozycji na liście wydatków sklepów internetowych. Najlepiej zarządzane sklepy internetowe współpracujące z Ceneo.pl w modelu CPC notują taki koszt poniżej 2% wartości zamówienia. Należy podkreślić, że poziom konwersji w Ceneo.pl wynosi 4,5%. Warto pamiętać, że kluczowy wpływ na sprzedaż ma również to, z jakich narzędzi promocji korzysta sklep, oraz sezonowość oferty i kategorii, do której należy produkt. Nie bez znaczenia pozostaje także zaangażowanie samego sprzedawcy w cały proces. Serwis Ceneo.pl oferuje sprzedawcom także usługę KUP TERAZ, czyli współpracę na zasadzie marketplace, która rozliczana jest w modelu CPS. W tym przypadku koszt pozyskania zamówienia wynosi średnio 4% wartości zamówienia. To dwukrotnie mniej niż oferują inne polskie serwisy e-commerce i aż czterokrotnie mniej w przypadku zagranicznych platform. Ceneo.pl jest w stanie zaoferować sprzedawcom takie warunki, ponieważ od 15 lat konsekwentnie udowadnia klientom, że zakupy w sieci są bezpieczne i wygodne. Użytkownicy serwisu to osoby, które są zdecydowane na zakupy on-line. Dowody?