Case Study – 100% wzrost ruchu w autoryzowanych sklepach znanego producenta smartfonów


Ceneo.pl to serwis łączący trzy grupy interesariuszy – 23 miliony klientów miesięcznie, sklepy internetowe oraz… producentów. Przez ostatnie lata obserwowaliśmy wiele sukcesów synergii dwóch ostatnich grup, potwierdzonych danymi analitycznymi. Oto przykład jednej z nich.
ceneo
Jedna z rozpoznawalnych marek produkująca innowacyjne urządzenia elektroniczne zaufała opiniom naszych ekspertów i przekonała się, że było warto. Pomimo prowadzonych kampanii reklamowych w Internecie, wyniki sprzedaży smartfonów w autoryzowanych sklepach producenta, nie były do końca zadowalające. Klient zgłosił się więc do nas z prośbą o pomoc w przygotowaniu pakietu optymalnych i efektywnych działań. 

Nasze działania rozpoczęliśmy w lutym 2020 roku. Udział w ruchu sklepów prowadzących oficjalną dystrybucję marki wynosił wtedy
23,2%. Naszym celem było zwiększenie go do 30%.

W listopadzie 2020 efekty przerosły oczekiwania wszystkich, bo oficjalni dystrybutorzy producenta, dla którego prowadziliśmy działania odnotowały ponad
100% wzrost przejść do swoich sklepów!
ceneo
Jakie działania podjęliśmy?

1. Remarketing
Uruchomiliśmy kody śledzące niezbędne do dynamicznego remarketingu. Klientom szukającym na Ceneo.pl smartfonów wyświetlaliśmy produkty marki producenta i proponowaliśmy im przejście do oficjalnych sklepów. 

2. Wiersz produktowy i pozycjoner
Na stronie kategorii zaczęliśmy pozycjonować produkty marki klienta, aby użytkownicy szukający informacji o tej kategorii widzieli w pierwszej kolejności wskazane produkty. Po kliknięciu użytkownik przenoszony był na kartę produktu, na której widoczne były tylko oferty partnerów.
3. Licytowanie pozycji
Licytowanie pozycji to narzędzie do pozycjonowania ofert na Ceneo, mające na celu wyświetlanie ich w TOP 3 niezależnie od ceny na karcie danego produktu. Przed uruchomieniem akcji oferty Partnerów były mało widoczne, dlatego producent przeznaczył budżet na licytowanie ofert swoich sklepów partnerskich. 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, poznać inne rozwiązania dedykowane producentom na Ceneo.pl, potrzebujesz pakietu narzędzi dostosowanego do Twoich potrzeb i wymagań – skontaktuj się z reklama@ceneo.pl 

Najnowsze artykuły

raport24

E-commerce w Polsce w 2024 roku. Kluczowe trendy i wnioski dla kupujących online

2024-11-14
Ranking Zaufanych Sklepów to jeden z najstarszych rankingów sprzedawców internetowych w Polsce. W tym roku Ceneo po raz kolejny nagrodziło uwielbiane przez klientów sklepy.
Best in e-commerce B2B

Automatyczne pozycjonowanie ofert Ceneo z nagrodą „Best in e-commerce B2B”

2024-10-30
Z dumą ogłaszamy, że w październiku 2024 roku Bidbot Automatyczne pozycjonowanie ofert od Ceneo zdobył tytuł „Best in e-commerce B2B” podczas prestiżowej gali e-Commerce Polska Awards 2024! To wyróżnienie nie tylko podkreśla innowacyjność usług Automatycznego pozycjonowania, ale także jej rosnącą wartość dla sprzedawców w branży e-commerce.
urodziny ceneo

Urodzinowe niespodzianki od Ceneo dla Twojego biznesu

2024-02-01
W lutym celebrowane są nie tylko walentynki. 14 lutego swoje 19. urodziny obchodzi Ceneo, czyli jedna z największych platform e-commerce na polskim rynku. Z tej okazji przygotowaliśmy specjalną ofertę rabatową z myślą o Twoim biznesie. Przyłącz się do naszej urodzinowej uczty i skorzystaj z wyjątkowych korzyści.
Znajdź dodatkowe źródło sprzedaży

Znajdź dodatkowe źródło sprzedaży. Zacznij działać z Ceneo!

2023-08-17
Znajdź dodatkowe źródło sprzedaży. Zacznij działać z Ceneo!
Zarabiaj bez ukrytych kosztów.

Zarabiaj bez ukrytych kosztów. Zacznij działać z Ceneo!

2023-08-03
Zarabiaj bez ukrytych kosztów. Zacznij działać z Ceneo!
Solidny Sprzedawca

Nowa jakość na Ceneo – do oznaczenia Zaufane Opinie dołączyła odznaka Solidnego Sprzedawcy!

2023-07-20
Nowa jakość na Ceneo – do oznaczenia Zaufane Opinie dołączyła odznaka Solidnego Sprzedawcy!
E-commerce

Pandemia, a decyzje zakupowe Polaków

2020-03-26
Pandemia koronawirusa zmienia handel i decyzje zakupowe Polaków.
Traffic Day 2019

Ceneo na konferencji Traffic Day 2019

2019-10-23
Spotkajmy się na Traffic Day 2019. Eksperci Ceneo.pl wśród prelegentów.