Centeo

Skuteczny e-commerce? To żadna filozofia. Wracają Cyfrowe Rewolucje 


Ceneo i mBank wspierają przedsiębiorców w przeniesieniu lub rozwinięciu biznesu w internecie nie tylko swoimi produktami, ale także kampanią edukacyjną. Opiera się ona na dwóch filarach: bezpłatnych treściach edukacyjnych dla przedsiębiorców oraz konkursie na cyfrową rewolucję. W tym roku do wygrania są biznesowe nagrody o wartości 300 tys. zł. W sieci pojawiły się spoty promujące kampanię z udziałem samego… Archimedesa. 
Ubiegłoroczna edycja kampanii Cyfrowe Rewolucje to kilkadziesiąt tekstów i blisko 20 webinarów o tym, jak przenieść firmę do świata online. To także ponad 550 zgłoszeń w konkursie, w którym do wygrania były m.in. usługi pozwalające na zbudowanie e-sklepu i jego promocji w internecie, szkolenia z e-marketingu, wsparcie prawne i księgowe oraz pakiety usług logistycznych.  

13 czerwca ruszyłą druga edycja Cyfrowych Rewolucji mBanku. Filarem akcji jest nowa strona cyfrowerewolucje.pl – kompendium wiedzy o tym, jak krok po kroku przenieść firmę do sieci. Przedsiębiorcy znajdą na niej bezpłatny kurs skutecznej sprzedaży oraz inspirujące case study firm, które odniosły już sukces w internecie. Każdy kurs kończy się testem sprawdzającym wiedzę. Materiały przygotowali eksperci rynku e-commerce. Wszystkie są bezpłatne. Nie trzeba być klientem mBanku, żeby z nich skorzystać. 

Ideą konkursu jest przeprowadzenie cyfrowej rewolucji w nagrodzonych firmach. Bank współpracuje ze sprawdzonymi partnerami: Ceneo, Cube Group, DIMAQ, DPD, Gessel, Ideo Force, Inpost, Lex Secure PayNow, Samito i Sky-shop.pl. Pomogą oni laureatom w pokonaniu wyzwań prawnych, marketingowych i technologicznych, które towarzyszą uruchomieniu internetowego biznesu. Za jakość przeprowadzonej rewolucji będzie odpowiadał doświadczony menedżer i biznesmen – Maciej Filipkowski prowadzący podcast Zaprojektuj swoje życie. Ekspert przez pół roku będzie spotykał się ze zwycięzcami na sesjach mentoringowych. Zaprosi ich również do udziału w swoim programie. Partnerem strategicznym konkursu jest firma Mastercard. 

Dropshipping? I bądź tu mądry. Tak, bądź!  
Tegoroczną kampanię promują trzy spoty wideo. Koncepcja kreatywna skupiona jest wokół myśli: Omnichannel, dropshipping, mikrokonwersja. To takie skomplikowane. Bądź tu mądry. Tak, bądź! Wejdź na cyfrowerewolucje.pl – kompendium wiedzy o prowadzenia firmy w sieci i przekonaj się, że droga do sukcesu w e-commerce jest prostsza niż myślisz. W kreacjach wykorzystana została postać starożytnego myśliciela – Archimedesa. Działania, które będą prowadzone w internecie, potrwają od 24 maja do końca sierpnia. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja Grey Poland, dom produkcyjny Lemon oraz dom mediowy Mindshare.