Ceneo.pl z nowymi narzędziami ułatwiającymi sprzedaż w sieci

Aplikacja do zarządzania sklepem, system tagowania. To tylko część nowych funkcji, jakie otrzymały sklepy korzystające z serwisu Ceneo.pl. 


Listę nowych produktów otwiera Asystent Ceneo, czyli narzędzie, które pomoże nie tylko śledzić postępy sprzedaży, ale również oferty konkurencji. Dodatkowo pomaga właścicielom sklepów skuteczniej promować swoje oferty w serwisie Ceneo.pl. Partnerzy zyskali wygodny dostęp do informacji na temat budżetu, pozycji swoich ofert, liczby ich odsłon a także opinii użytkowników na temat sklepu. Wszystkie informacje są dostarczane na bieżąco za pomocą darmowej aplikacji, a raz w tygodniu przesyłane newsletterem w formie raportu. Właściciele sklepów chcą mieć wpływ na zarządzanie sprzedażą i swoją ofertą. Niestety bardzo często brakuje im na to czasu. Nasza aplikacja spełnia ich oczekiwania i dzięki temu z każdym dniem zyskuje na popularności. Doskonale widać to na przykładzie liczby jej pobrań.– wyjaśnia Małgorzata Gajecka Product Owner Ceneo.pl. 


Za szybkie informacje dodatkowa szansa na sprzedaż

Ciekawą propozycją od Ceneo.pl jest też nagradzanie sklepów, które pomagają klientom znaleźć dodatkowe informacje o produkcie. Nie zawsze bowiem to cena decyduje o zakupie. Czasami potrzebne są dane, których producent nie przewidział. Serwis wprowadził nową funkcję, która nagradza sklepy za szybką odpowiedź na temat konkretnego produktu. Ten, który zrobi to jako pierwszy otrzyma przy swojej odpowiedzi przycisk, który przeniesie użytkownika do danego produktu w jego sklepie. W ten sposób użytkownik może docenić sklep za szybką i profesjonalną obsługę i kupić towar od niego.


Nowe narzędzia to kolejne działania wrocławskiego serwisu, które mają zwiększyć jego atrakcyjność wśród sklepów internetowych. Kilka miesięcy temu Ceneo.pl z myślą o nowych sklepach uruchomiło specjalny serwis informacyjny Biznes Ceneo, w którym przedstawia nie tylko korzyści ze współpracy, ale też opisuje, jak w prostych krokach zadebiutować ze swoją ofertą w sieci i dotrzeć do klientów on-line.