Ceneo.pl zapewnia sklepom, z którymi współpracuje wysoką konwersję sprzedaży, możliwość wyróżnienia swojej oferty a także udział w różnego rodzaju akcjach handlowych i działania promocyjne. Sklepy mogą też wspierać swoją sprzedaż poprzez udział w takich programach jak Zaufane Opinie lub Program Ochrony Kupujących, które cieszą się ogromnym zaufaniem klientów serwisu Ceneo.pl. Z kolei producenci mają możliwość sprzedaży swoich produktów przez autoryzowane sklepy, zapewnienie atrakcyjnej prezentacji swoich ofert w serwisie oraz dostęp do narzędzia, które pozwala odpowiadać im na pytania potencjalnych klientów.
Targi to doskonała okazja do wsłuchania się jeszcze mocniej w rosnące potrzeby naszych partnerów. To czas wymiany doświadczeń z dotychczasowej współpracy.
Nasi klienci podczas targów dzielili się z nami swoimi sukcesami informując ze w ich sklepach konwersja z Ceneo to ponad 10%. To dowód na to, że współpraca z nami przynosi konkretne wyniki w sprzedaży. – wyjaśnia Katarzyna Stehlik, Sales Department Director w Ceneo.pl