Ceneo.pl na Targach e-Handlu w Krakowie

Stoisko Ceneo.pl znalazło się wśród najpopularniejszych w czasie XIV Targów e-Handlu, które 25 kwietnia odbyły się w hali EXPO w Krakowie. Większość gości odwiedzających stoisko to właściciele sklepów i przedstawiciele producentów, którzy chcieli poznać naszą ofertę wsparcia i unikatowe narzędzia do promocji swoich ofert.

Na targi zespół Ceneo.pl przyjechał w najmocniejszym składzie. Nasi opiekunowie znali odpowiedzi na wszystkie pytania związane z promocją i wsparciem sprzedaży w sieci.
Swoją wiedzą chętnie dzieliliśmy się także w czasie prelekcji. Katarzyna Stehlik, Sales Department Director w Ceneo.pl. opowiadała słuchaczom o narzędziach wzrostu dla małych i średnich sklepów internetowych, które oferuje nasz serwis. Wiele z tych propozycji spotkało się z dużym zainteresowaniem właścicieli sklepów i producentów. 

Jesteśmy producentem z 30-letnim doświadczeniem. Mamy stałych odbiorców, ale chcemy się rozwijać, dlatego szukamy nowych narzędzi sprzedaży. Miesiąc temu uruchomiliśmy nasz sklep internetowy. Jako klient korzystam z aplikacji Ceneo.pl, dlatego postanowiłam sprawdzić, jakie wsparcie oferuje serwis właścicielom sklepów internetowych– wyjaśnia Renata Rajtar z firmy Rontil. 

Ceneo.pl zapewnia sklepom, z którymi współpracuje wysoką konwersję sprzedaży, możliwość wyróżnienia swojej oferty a także udział w różnego rodzaju akcjach handlowych i działania promocyjne. Sklepy mogą też wspierać swoją sprzedaż poprzez udział w takich programach jak Zaufane Opinie lub Program Ochrony Kupujących, które cieszą się ogromnym zaufaniem klientów serwisu Ceneo.pl. Z kolei producenci mają możliwość sprzedaży swoich produktów przez autoryzowane sklepy, zapewnienie atrakcyjnej prezentacji swoich ofert w serwisie oraz dostęp do narzędzia, które pozwala odpowiadać im na pytania potencjalnych klientów. 

Targi to doskonała okazja do wsłuchania się jeszcze mocniej w rosnące potrzeby naszych partnerów. To czas wymiany doświadczeń z dotychczasowej współpracy. 
Nasi klienci podczas targów dzielili się z nami swoimi sukcesami informując ze w ich sklepach konwersja z Ceneo to ponad 10%. To dowód na to, że współpraca z nami przynosi konkretne wyniki w sprzedaży. – wyjaśnia Katarzyna Stehlik, Sales Department Director w Ceneo.pl

Kolejna edycja Targów eHandlu w przyszłym roku. Jeśli jednak chcesz już teraz rozpocząć współpracę z serwisem Ceneo.pl,  skontaktuj się z naszymi ekspertami, pisząc na adres reklama@ceneo.pl.

Najnowsze artykuły

Traffic Day 2019

Ceneo na konferencji Traffic Day 2019

2019-10-23
Spotkajmy się na Traffic Day 2019. Eksperci Ceneo.pl wśród prelegentów.
10. Gala Zaufanych Sklepów

Wyniki Rankingu Zaufanych Sklepów 2019

2019-10-17
Wyniki Rankingu Zaufanych Sklepów 2019
Ceneo-BaseLinker

Ceneo.pl i BaseLinker współpracują. Nowe rozwiązania dla e-sprzedawców

2019-02-19
Ceneo.pl i BaseLinker współpracują. Nowe rozwiązania dla e-sprzedawców.
ranking zaufanych sklepów 2018

wyniki Rankingu Zaufanych Sklepów

2018-10-19
Wyniki Rankingu Zaufanych Sklepów. 45 marek znalazło się w najnowszym Rankingu Zaufanych Sklepów 2018 roku opublikowanym przez Ceneo.pl.
ceneolokalnie-dla-sklepow

Nowa oferta dla e-sklepów prowadzących działalność stacjonarną

2018-09-28
Rosnąca popularność omnichannell wśród Polaków sprawiła, że Ceneo.pl odświeża swój serwis CeneoLokalnie.pl i rusza z nową ofertą dla sklepów.
najlepszy-sklep-ranking-ceneo-2018

Weź udział - Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo.pl

2018-09-07
Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo.pl powstał z myślą o nagrodzeniu sklepów uczestniczących w Programie Zaufanych Opinii, które w najlepszy, najszybszy i najbezpieczniejszy sposób podchodzą do obsługi swoich klientów. Pokaż wszystkim, że Twój sklep jest najlepszy!
ceneo-asystent-app

Ceneo.pl z nowymi narzędziami ułatwiającymi sprzedaż w sieci

2018-07-20
Aplikacja do zarządzania sklepem, system tagowania. To tylko część nowych funkcji, jakie otrzymały sklepy korzystające z serwisu Ceneo.pl.
cel-sprzedazowy-ceneo

Jak osiągnąć cel sprzedażowy? 4 kroki do sukcesu z Ceneo.pl

2018-06-01
Czy można wydać dziesiątki tysięcy złotych na promocję swojej oferty i nie osiągnąć celu sprzedaży? Oczywiście, że tak! Chyba że promocję swojej oferty powierzysz ekspertom.