Ceneo.pl na Targach e-Handlu w Krakowie

Stoisko Ceneo.pl znalazło się wśród najpopularniejszych w czasie XIV Targów e-Handlu, które 25 kwietnia odbyły się w hali EXPO w Krakowie. Większość gości odwiedzających stoisko to właściciele sklepów i przedstawiciele producentów, którzy chcieli poznać naszą ofertę wsparcia i unikatowe narzędzia do promocji swoich ofert.

Na targi zespół Ceneo.pl przyjechał w najmocniejszym składzie. Nasi opiekunowie znali odpowiedzi na wszystkie pytania związane z promocją i wsparciem sprzedaży w sieci.
Swoją wiedzą chętnie dzieliliśmy się także w czasie prelekcji. Katarzyna Stehlik, Sales Department Director w Ceneo.pl. opowiadała słuchaczom o narzędziach wzrostu dla małych i średnich sklepów internetowych, które oferuje nasz serwis. Wiele z tych propozycji spotkało się z dużym zainteresowaniem właścicieli sklepów i producentów. 

Jesteśmy producentem z 30-letnim doświadczeniem. Mamy stałych odbiorców, ale chcemy się rozwijać, dlatego szukamy nowych narzędzi sprzedaży. Miesiąc temu uruchomiliśmy nasz sklep internetowy. Jako klient korzystam z aplikacji Ceneo.pl, dlatego postanowiłam sprawdzić, jakie wsparcie oferuje serwis właścicielom sklepów internetowych– wyjaśnia Renata Rajtar z firmy Rontil. 

Ceneo.pl zapewnia sklepom, z którymi współpracuje wysoką konwersję sprzedaży, możliwość wyróżnienia swojej oferty a także udział w różnego rodzaju akcjach handlowych i działania promocyjne. Sklepy mogą też wspierać swoją sprzedaż poprzez udział w takich programach jak Zaufane Opinie lub Program Ochrony Kupujących, które cieszą się ogromnym zaufaniem klientów serwisu Ceneo.pl. Z kolei producenci mają możliwość sprzedaży swoich produktów przez autoryzowane sklepy, zapewnienie atrakcyjnej prezentacji swoich ofert w serwisie oraz dostęp do narzędzia, które pozwala odpowiadać im na pytania potencjalnych klientów. 

Targi to doskonała okazja do wsłuchania się jeszcze mocniej w rosnące potrzeby naszych partnerów. To czas wymiany doświadczeń z dotychczasowej współpracy. 
Nasi klienci podczas targów dzielili się z nami swoimi sukcesami informując ze w ich sklepach konwersja z Ceneo to ponad 10%. To dowód na to, że współpraca z nami przynosi konkretne wyniki w sprzedaży. – wyjaśnia Katarzyna Stehlik, Sales Department Director w Ceneo.pl

Kolejna edycja Targów eHandlu w przyszłym roku. Jeśli jednak chcesz już teraz rozpocząć współpracę z serwisem Ceneo.pl,  skontaktuj się z naszymi ekspertami, pisząc na adres reklama@ceneo.pl.