Tytuł
Zaufanego Sklepu 2018 roku przyznano sklepom internetowym w 14 kategoriach.
Zdecydowana większość to kategorie, które na co dzień są dostępne w serwisie
Ceneo.pl.
Szansę na pojawienie się w rankingu miało ponad 4500 sklepów. Finalistów
plebiscytu wyłoniono na podstawie ponad 3 mln ankiet posprzedażowych, które
były zbierane przez ostatni rok. To właśnie one stanowią o sile rankingu i są
źródłem cennej wiedzy zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. W ramach
Rankingu Zaufanych Sklepów swój głos mieli również internauci. To oni przez
blisko miesiąc głosowali na sklep w kategorii Wybór Użytkownika. Co ciekawe po
raz kolejny w plebiscycie Ceneo.pl wyróżniono również dostawców przesyłek. W tym
gronie największym zaufaniem wśród kupujących cieszyła się firma DPD, która
wyprzedziła firmę InPost i Pocztę Polską.
Opinie to jeden z kluczowych elementów
przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Od 9 lat na tej podstawie razem z naszymi
użytkownikami tworzymy unikatowy ranking Zaufanych Sklepów. Jego wyjątkowość
polega na tym, że oceny są wystawiane dopiero po sfinalizowanym zakupie. Nasz
ranking jest bezkonkurencyjny, bo tworzony na podstawie milionów ankiet. To
dowód dla wszystkich kupujących w sieci, że na Ceneo.pl nie tylko znajdą
miliony atrakcyjnych ofert, ale i Zaufane Sklepy, które gwarantują bezpieczne
zakupy
– podkreśla Marcin Łachajczyk CEO
Ceneo.pl.
Nagrody
wręczono podczas uroczystej Gali Zaufanych Sklepów, która odbyła się
18 października w ramach VII Retail Channel Forum w Warszawie. Zwycięskie
sklepy poza pamiątkowymi statuetkami otrzymały również vouchery na promocję
swoich ofert w serwisie Ceneo.pl. W trakcie wręczania nagród przedstawiciele
sklepów dzielili się swoimi sposobami na zdobycie zaufania milionów kupujących
w serwisie Ceneo.pl.
Serdecznie dziękuję za tą wyjątkową
nagrodę. Najbardziej cieszy mnie fakt, że to właśnie znakomite opinie zebrane z
ponad 3 milionów ankiet oraz wysokie oceny od naszych Klientów pozwoliły nam
dziś stanąć na szczycie podium w kluczowej dla nas kategorii – technologia.
Każdego dnia w Komputronik koncentrujemy się Klientach i ich potrzebach. Robimy
wszystko by ich zakupy były szybkie, łatwe i przyjemne. Bycie Zaufanym Sklepem
nr 1 zobowiązuje. Właśnie zmotywowaliście Państwo Komputronik by starać się dla
Was jeszcze bardziej.
Od jakiegoś czasu używamy hasła „mamy to” jako obietnicy łatwych i przyjemnych
zakupów. Nie spodziewałam się, że tak szybko będę mógł go użyć odbierając tak
wyjątkową nagrodę jak ta dzisiejsza. Komputronik. Mamy to! mówił
tuż po odebraniu nagrody - Karol Tokarski dyrektor e-commerce w Komputronik.pl