Dla mnie najważniejszą nagrodą, którą zostanie przyznana, jest ta dla sklepu, który ponad 10 lat nam towarzyszy w programie, ale wszystkim laureatom i finalistom bardzo dziękuję za zaufanie i współpracę z Ceneo.pl – mówiła otwierając galę Katarzyna Stehlik, dyrektor departamentu sprzedaży Ceneo.pl.
Nagrodę „Lider dekady” zdobyło Electro.pl zajmujące się sprzedażą elektroniki. Komentując na gorąco otrzymane wyróżnienie Michał Nawrocki, wiceprezes Electro.pl powiedział, że dla klientów najważniejsza jest obecnie nie tylko cena, ale i sposób dostarczenia towaru. - Po pierwsze ważne, by klient miał dobrą cenę, po drugie czy towar dojechał na czas, nieuszkodzony. Liczą się też dodatkowe usługi typu wniesienie, montaż, instalacja, co jest bardzo ważne w przypadku dużego sprzętu AGD, np. kuchennego. Te elementy składają się na doświadczenie klienta. Jak jest zadowolony - ocenia pozytywnie – mówił Michał Nawrocki.
Sklepy były oceniane w kategoriach tematycznych takich jak na przykład: „Dom i wnętrze”, „Motoryzacja” czy „Multimedia”. Jedna z kategorii „Wybór użytkownika” wyłoniła zwycięzcę na podstawie głosowania użytkowników ceneo.pl. - Głos oddaliśmy internautom, każdy sklep miał równe szanse, ponieważ to internauci w trakcie miesięcznego glosowania wskazywali, którym sklepom ufają – powiedział Tomasz Jankowski, PR Manager Ceneo.pl. Nagrodę w kategorii Wybór Użytkownika otrzymał sklep oleole.pl
Jeden ze sklepów, Taniaksiązka.pl zdobył wyróżnienia aż w dwóch kategoriach „Kup teraz” i „Multimedia”. Sklep zajmuje głownie się sprzedażą książek. To trudny rynek. - Jest bardzo duża konkurencja i wszyscy walczą ceną. Czym wygrywamy? Jakością obsługi klienta, funkcjonalnością strony, możliwością rekomendowania klientowi książek, które naszym zdaniem mogą mu się podobać. Oferta, dobra cena i szybka wysyłka to takie rzeczy, które sprawiają, że klienci przywiązują się do marki – mówi Łukasz Kieros, założyciel Taniaksiązka.pl.