Krok 3.
ROZWÓJ I OPTYMALIZACJA
W życiu każdego handlowca przychodzi czas na podsumowania. Pojawiają się też pytania,
w jaki sposób możemy wzmocnić działania promocyjne i sprzedażowe. Ciekawym rozwiązaniem może być widget z rekomendacjami, w którym będą się wyświetlać wybrane produkty z konkretnego sklepu. Narzędzie dostarcza swoim partnerom również serwis Ceneo.pl. Produkty do boksu dobierane są między innymi na podstawie wcześniejszych aktywności użytkownika. Przy doborze produktów brane są także zachowania zakupowe wielu milionów użytkowników naszego serwisu. Produkty dobierane są z uwzględnieniem branży, w jakiej działa sklep. Co ważne narzędzie jest bardzo proste w implementacji i można je dopasować do wyglądu strony. Istnieje możliwość wyboru rozmiaru, koloru, czcionki oraz tytułu.
Krok 4.
RAPORTY I ANALIZY DLA SKLEPÓW
Realizując plan sprzedażowy, wprowadzając nowe rozwiązania i oferty do sklepu, ważnym czynnikiem jest analiza działań konkurencji. Jak znaleźć na to czas? Na które aspekty warto zwrócić uwagę? Istotnym wsparciem przy szukaniu odpowiedzi na te pytania jest nie tylko śledzenie aktywności konkurencji, ale również takie usługi jaki API Ceneo. To pakiety informacji dla sklepów współpracujących z naszym serwisem, za pomocą których przekazujemy dane pozwalające na lepszą kontrolę cen i łatwiejsze zaplanowanie strategii sprzedażowej. Narzędzie to pozwala na podniesienie konkurencyjności firmy, optymalizację polityki sprzedażowej w kontekście działań konkurencji a tym samym zwiększenie przychodów po stronie sklepu. Skąd czerpiemy dane? API pozwala na pozyskiwanie danych w czasie rzeczywistym (na podstawie informacji prezentowanych w danym momencie na Ceneo.pl) mamy więc pewność, że są one wiarygodne. Biorąc pod uwagę pozycję naszego serwisu na rynku e-commerce oraz liczbę zarejestrowanych sklepów, narzędzie umożliwia monitorowanie konkurencji i planowanie działań marketingowych.
Narzędzie przedstawione w tej publikacji są jedynie propozycjami działań, jakie sklepy
i producenci mogą wspólnie zrealizować z serwisem Ceneo.pl.
Z myślą o naszych klientach, partnerach stale rozwijamy nasze usługi. Chcemy bowiem oferować naszym partnerom
i klientom możliwość robienia zakupów i oferowania produktów w najatrakcyjniejszych cenach i z zachowaniem najwyższych zasad bezpieczeństwa. Na zakończenie chcemy podkreślić, że obecnie serwis Ceneo.pl to ponad 18 tys. sklepów internetowych i miliony klientów zadowolonych z zakupów.